سنگ خارجی سنگ فردان

سنگ فردان دنیای سنگ خارجی

سنگ خارجی سنگ فردان

سنگ فردان دنیای سنگ خارجی

سنگ فردان دنیای سنگ خارجی
انواع سنگ ساختمانی،اسلب آگات عقیق،گرانیت برزیلی، مرمریت وارداتی، سنگ کابینت، سنگ کانترتاپ، سنگ شومینه، سنگ امپرادور، سنگ ولوکاس، سنگ بلک کازمیک، سنگ ساختمانی، سنگ گلدن پرسا، سنگ بلک فیوژن، سنگ تاسوس، سنگ لته و ...
شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، گلبن ٩ پلاک ١٦
www.countertops.ir
09121124626
09123182356
#countertop
#interiordesign
#slab
#semiprecious
#agate
#marble
#granite
#سنگ #آگات #دکوراسیون_داخلی #طراحی_داخلی #اسلب_عقیق #سنگ_اگت #سنگ_ساختمانی #سنگ_خارجی #سنگ_فردان #سنگ_لوکس #سنگ_خاص #اونیکس #سنگ_کابینت #کانترتاپ #سنگ_صفحه_کابینت #سنگ_طبیعی #سنگ_نما #سنگ_کف #سنگ_شومینه

بایگانی
سنگ فردان دنیای سنگ خارجی

سنگ فردان واردکننده اصلی انواع سنگ های طبیعی از جمله گرانیت، سنگ های نیمه قیمتی، آگات عقیق، مرمریت، اونیکس، چینی و کوارتز مجهز به جدیدترین ماشین آلات روز دنیا و تیم طراحی،برش و اجرای قوی انواع اسلب بوکمچ و طرح های خاص با کیفیتی منحصر بفرد  دارای بزرگترین، مرغوبترین و متنوع ترین مجموعه سنگ های خارجی در ایران میباشد. همچنین سنگ فردان مجری تخصصی و حرفه ایی انواع سنگ کانترتاپ کابینت آشپزخانه های کلاسیک و مدرن با تکنولوژی ایتالیا در ایران می باشد. قبل از خرید هرگونه سنگ خارجی از شما دعوت میکنیم از مجموعه متنوع سنگ فردان دیدن فرمایید و برای اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.


به دلیل حساسیت خاص در انتخاب نوع، سایز و کیفیت سنگ های خارجی از کشور های مختلف مشتریان سنگ فردان را انتخاب اول خود قرار داده اند.  محافظت سنگ در هنگام برش با روش های خاص و  استفاده از دقیقترین و جدیدترین دستگاه های برش اسلب، سبب شده تا سنگ به هیچ عنوان هنگام برش نشکسته و همچنین بسته بندی حرفه ایی این کارخانه نگرانی مشتریان را از بابت حمل و ارسال صحیح سنگ برطرف کرده است.

  انجام صفر تا 100 سنگ طبیعی روی صفحه کابینت آشپزخانه های مدرن و کلاسیک از مرحله اندازه گیری با دستگاههای پیشرفته تا ابزار توسط دستگاه تمام اتوماتیک با تکنولوژی ایتالیا و بسته بندی، حمل ، نصب و اجرای دقیق و سالم آن سنگ فردان را در پروژه های اجرایی سنگ کابینت کانترتاپ متمایز و برجسته ساخته و سبب جلب اعتماد و رضایت مشتریان و همچنین اعتبار سنگ فردان گردیده است.


 مهمترین معیار زیبایی کاراز دید مشتری اجرای دقیق و بی نقص سنگ می باشد، که این امر توسط افراد زبده تیم طراحی،برش،نصب و اجرای سنگ فردان محقق گشته است. مهمترین مشخصه بارز و برجسته سنگ فردان اول از همه کیفیت برتر سنگ ها و تنوع بالای رنگ و طرحهای فوق العاده زیبای سنگ های طبیعی وارداتی و همچنین موجودی بینظیر و متراژ بالا از هر نوع سنگ می باشد که این امکان را برای متقاضیان و مشتریان فراهم نموده با مقایسه سورت های مختلف انتخاب بهتری داشته باشند. 
 

سنگ فردان دارای شوروم و نمایشگاه مرکزی واقع در خیابان سهروردی شمالی، کوچه نقدی پلاک 31 می باشد و همچنین انبارهای واقع در شهرک صنعتی شمس آباد به آدرس:
انبار شماره1: شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار گلستان، گلشن 11 پلاک 8
انبار شماره 2: شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، گلبن 9 پلاک 16